torstai 9. helmikuuta 2012

This band saved my life



Ei mulla suinkaan ollut hymy yhtään herkässä tänä aamuna, kun löysin tommosen postilaatikostani. Monen vuoden odotus palkittiin vihdoin ja oon oikeesti tosi onnellinen. Yritin päästä Suomessa Simple Planin keikalle vuosina -07 ja -08, mutta kumpanakaan en päässyt. Kuulin NRJ:n nettiradiosta pari kuukautta takaperin, että Simple Planilla on keikka huhtikuussa Suomessa ja siitäkös mä sain hepulin. Pari päivää olin niin kiukkunen ja ajattelin vaan " Onko taas mun tuuria, että SP on Suomessa just silloin, kun mä en itse ole? " Kun pääsin yli tosta pettymyksestä, menin Simple Planin kotisivuille tutkiskelemaan kiertueen muita konsertteja ja mitä löysinkään! Ensin oli tarkoitus hommata lippu Müncheniin, mutta koska se oli loppuunmyyty, niin hommasin lipun sitten Wieniin. Oli pieniä ongelmia maksun kanssa enkä ollut missään vaiheessa edes varma, että olin todella saanut lipun ostettua. Vasta tänä aamuna kaikki selkisi, kun pieni söpö kirjekuori odotti noutajaansa postilaatikossa. Couldn't be happier! :)




Oon nähnyt Simple Planin livenä jo kerran aikaisemmin mutta siitä on .. "muutama" vuosi aikaa, koska se oli tosiaan vuonna -05. Oltiin kaverin kanssa Soundwave-konsertissa Helsingin Jäähallissa ja siellähän hurahdin SP:n materiaaliin totaalisesti. Samalla keikalla esiintyi myös Melody Club, Poets Of The Fall sekä Avril Lavigne. Halusin tohon konserttiin lipun alunperin pelkästään sen takia, että halusin kuulla Avrilin musiikkia livenä .. myönnän olleeni siihen aikaan aikamoinen Avril-fani. Vetihän Avril silloin ihan hyvin mut todettakoon, että Simple Plan veti huomattavasti paremmin. Odotukset on siis maaliskuun keikan suhteen aika korkealla!

On kyllä taas niin teiniolo näiden seuraavien kuvien takia mutta kerrankos sitä. Eihän se mikään salaisuus ole, että Simple Planin keulahahmo, laulaja Pierre Bouvier on mun mielestä tajuttoman hyvännäköinen ja onhan sillä aikas hyvä äänikin. Olkoon tämä postaus siis oodi Pierre Bouvierille. :)








Vielä ennen kuin lähden noutamaan kaveriani rautatieasemalta, linkkaan tähän postaukseen vielä mun lempparit Simple Planin koko tuotannosta. Oon erityisen rakastunut vieläkin Simple Plan-nimiseen lättyyn, joka julkaistiin vuonna 2008. SP:ltä tuli viime vuonna levy Get your heart on!, mutta hirveästi en oo sen materiaaliin vielä tutustunut. Pitääpi varmaan kuunnella uusimman levyn biisit läpi keikan lähestyessä. :)



Tää blogi saa nyt pitää ainakin pienen breikin kirjoittelusta. Palailen kirjoittelemaan kuulumisia, kun taas ehdin. See ya! :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti