tiistai 7. helmikuuta 2012

Viva la vida!




Kivaa helmikuista tiistaita täältä Innsbruckista! :)

Tänään on ihan superhyvä fiilis ja tekis mieli suorastaan pomppia ympäri kämppää. En tiedä tosiaan, mikä tänään on mut jotenkin on tosi hilpeä fiilis. Oon huomannut vältteleväni liikunta-aiheisia bloggauksia tai edes koko termin mainintaa tässä, mutta nyt se on mainittava. Mun aamuisella " sheikkaan yksin himassa "-sessiolla on nimittäin jotain tekemistä tän hyvän olon kanssa. Ei jäänyt varmaan kenellekään naapurille epäselväksi, että mulla oli oma tanssitunti menossa kera oma rakas mp3-soitin. Mutta väliäkös sen, kyl sitä aina välillä saa irrotella! :) Päätin aamuisen liikuntasession sellasella liikkeellä, jota voin suositella ihan kaikille. Liike nimeltä lankku on kyllä sellanen, että jos haluaa rangaista itseään jotenkin, niin tässä on ratkaisu siihen. Kukaan ei voi väittää, ettei tunnu missään!


Mistä muusta naapurit tietää että mulla on hyvä päivä? No siitä, että mulla on nettiradio auki ja laulan kaikkien biisien mukana. Niin kuin mun kaverit tietää, oon varsinainen kävelevä jukeboksi. Usein oon miettinyt et miten ihmeessä mun päähän mahtuu niin mahdoton määrä lyriikoita. Muistan sellaistenkin kappaleiden sanoituksia ulkoa, joista en erityisemmin edes tykkää. Hauskinta on kyllä olla baarissa ja laulaa niitä biisejä tunteella. Kuuntelen aina treenatessa bilebiisejä, joten ne tulee suoraan mun alitajunnasta. Onpahan muilla aina hauskaa seurata mun sooloesityksiä. :)

Voicen nettiradiosta tuli äsken tämmönen biisi ja mähän olin aivan onnesta soikeana. This is what I call MUSIC!

http://www.youtube.com/watch?v=1cQh1ccqu8M&ob=av2n

Eilen tuli vahvistus siitä, että saan maaliskuun alkuun asti ihan oikeesti vaan lomailla. Olin aivan varma siitä, että saisin mennä torstaina uusimaan kulttuuritieteen tentin. Eilisen Ikea-shoppailun jälkeen tulin kotiin ja kävikin ilmi, että tentti meni läpi eikä edes säälistä. Oli kyl niin voittajafiilis, ettei siinä ollut mitään järkeä. Tenttiin piti siis lukea 230 sivua tiedetekstiä kulttuurista (saksaksi) + muutama teksti netistä, joten tuli aika yllärinä, että selvisin tosta ensimmäisellä kerralla.

Seuraavat pari päivää pyhitän varmaan treenaukselle ja siivoamiselle. Saan kauan odotetun vieraan tosta naapurimaasta torstaina, joten pitäähän tää kämppä saada edustuskuntoon ennen sitä. Ja ainiin, kohta tää kämppä alkaa olemaan siinä kunnossa, että voisin sitä teillekin muutaman kuvan muodossa esitellä. Kantsii siis varautua kuviin tästä mun "luksuslukaalista."

Mukavaa viikkoa täältä korkealta merenpinnan yläpuolelta! Jotta kenellekään ei jäisi sellainen tuntuma, että täällä on jotenkin lämmin, niin tässä vielä vähän kuvamateriaalia todisteeksi.

I'm sexy and I know it .. not 

I just wanna jump! Don't wanna think about tomorrow, I just don't care tonight 

Hiukset oli niin nätisti et piti pistää ne sovinnolla piiloon. Termi Bad hair day on mulle liian tuttu

P.S. Älyttömän hyvää syntymäpäivää maailman epäilemättä parhaalle iskälle, love ya. <3

Miten musta tuntuu, ettei tätä kuvaa oo ihan eilen otettu?

Ja VIELÄ ennen kuin unohdan, nyt kaikki voi käydä kommentoimassa näitä mun postauksia. Kävin tuossa joku päivä tutkimassa asetuksia ja huomasin, että kommentointi oli sallittu vain niille, joilla on Google-tili. Joten nyt siis kaikki kommentoimaan, kun se vihdoin ja viimein on mahdollista! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti