sunnuntai 20. marraskuuta 2011

Sick and tired

Koska mua ei jotenkin vielä väsytä, aattelin blogata tänne vielä lyhyesti.

Niin, edellisessä postauksessahan kerroin, että mulla on ollut pientä kuumeilua. Noh, sairaskertomus saa jatkoa, kun tossa iltapäivällä kurkku tuli aika kipeäksi. Kaiken lisäksi kurkku on kuiva kuin kuivin hiekkapaperi ja koko ajan pitää yskiä. Päätä särkee niin kuin aina ja jotenkin on semmonen hirveen sekava olo. En usko, että mulla on ainakaan just nyt kuumetta mutta mistäs sitä tietää.

Päivän pelastus oli kuitenkin TVkaista, jonka sain vihdoin ja viimein asennettua. Luulin sitä tosi monimutkaiseksi prosessiksi mutta pöh, kaukana siitä. Katoin heti ensimmäisenä ekat Salkkarit kahteen kuukauteen ja mun reaktiot juonenkäänteisiin oli varmaan aika worth seeing.

Minkähän takia oon vielä tähän aikaan hereillä, aamulla nimittäin aikainen herätys. No koska musta on ilmeisesti tullut täällä Innsbruckissa yöeläin, ei vaan oikeesti nukuta. Usein sitä kyl tuntee olonsa tosi väsyneeksi mut sit ku yrittää nukkua niin uni ei vaan oikeesti tuu. Ehkä mun kuitenkin pitäisi nyt kuitenkin yrittää mennä ihmisten aikoihin nukkumaan, ettei huominen oo samanlainen koomailupäivä kuin tää sunnuntai. Toivelistalle voisin myös lisätä ruokahalun, ei oo tänään yksinkertaisesti ollut nälkä.

Yrittäkäähän te siellä Suomessa pitää itsenne terveenä, ei oo kovin hääviä sairastella!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti