torstai 10. marraskuuta 2011

Viikonloppu, not again?

En siis kirjottanut tota otsikkoa tosissani. Kiva vaan et taas on viikonloppu ja enemmän aikaa duunailla kaikenlaista. Toisaalta, paljon aikaahan mulla on arkenakin tehdä kaikkee hauskaa mut viikonloppuisin tietenkin enemmän. Mut siis ihan oikeesti, miten tää aika menee näin nopeesti? Ei voi ymmärtää. Toisaalta tuntuu et viime viikonlopusta on ikuisuus mut toisaalta on ihan sellanen fiilis et sehän oli vasta eilen. Viime viikonloppuna tuli käytyä muun muassa mun kämpän edellisen asukkaan Juhon tupareissa + extremeurheilulajimessuilla. Ei niitä messuilla esiteltyjä lajeja kyl kaikkia extremeurheiluksi (esim. pöytätennis, piti oikein tarkistaa mikä ton oikee nimitys oikeen on) voi kutsua mut suurin osa oli joo aikan hurjan näköisiä. Joitakin lajeja pääsi kokeilemaan myös itse mut itelle saldoksi jäi melkeinpä lonkkarointi. (longboarding) Oon pitkään itse asiassa halunnut kokeilla skeittausta tai lonkkarointia ja vihdoin sain sunnuntaina tilaisuuden kokeilla onneani ja kohtalaisen hyvinhän se meni. Kokeiltiin myös nuorallakävelyä mut ei siitä kyl oikeen mitään tullut, oli aika haastavaa. (sanoo se, jolla oli joskus aika hyväkin tasapaino)

Viikonlopulle ei oo tällä kertaa mitään sen suurempaa suunniteltuna, koska ihmiset, joiden kaa täällä on eniten tullut hengattua, on kaikki reissussa. Mut eipä se toisaalta haittaa, joskus on hyvä ottaa vähän iisimminkin. Ja niin kuin monet teistä tietää niin mähän saan huomenna NETIN, joten koneellakin tulee epäilemättä jonkin verran istuttua. Näin jälkikäteen ajateltuna oli itse asiassa paremi et kesti näin kauan saada netti. Ennen tätä myönnän olleeni netistä aika riippuvainen enkä varmaan ees pystynyt kuvittelemaan elämää ilman netin mielenkiintoista maailmaa. Nykyisin en saa aikaani koneella ees hyvin kulumaan, ellei sitten Facebookissa oo ketään, jonka kanssa jutella. (harvemmin on, koska oon istunut koneella niin ihmeellisiin aikoihin.)

Odotan erityisen innolla ens viikkoa. Saan iskän tänne vieraaksi keskiviikosta lauantaihin ja oon tosi iloinen siitä. Jotkut on mulle nauranut täällä et miten ihmeessä jaksan olla ihan tohkeissani siitä et iskä tulee pariks päiväks Innsbruckiin mut siinäpähän nauraa. Ihan sama kuka tulee moikkaamaan, aina siitä jotenkin jaksaa olla mielissään. Tai ylipäätään edes se et saa jutella toisen kans. Esimerkiks Laura kirjoitteli mulle eilen kuulumisia Hampurista ja se viesti valaisi totaalisesti mun päivän, kiitos siis siitä! :)

Voisin huomenna kirjoittaa jonkun bloggauksen, kun mulla on vapaapäivä. Ja jos unohdan tai tapahtuu jotain muuta niin viettäkäähän ihmiset mukava viikonloppu! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti