tiistai 22. marraskuuta 2011

Tuun päivä päivemmältä kipeämmäksi. Eilen heräsin kauheaan kurkkukipuun ja koko päivän ääni kuulosti siltä, että joku ois jyrännyt autolla mun päältä. Tänä aamuna heräsin nenä aivan tukossa enkä oo saanut sitä tosiaan vieläkään auki, vaikka parin tunnin verran oon niistänyt. Tuntuu, että mun päänikin on aivan täynnä räkää. Yskittää, päätä särkee, korviin sattuu. Ei tee mieli syödä eikä tehdä mitään muutakaan.

Oon todella menettänyt mielenkiintoni tähän saksan opiskeluun. Ei huvittaisi mennä tänään luennolle kuuntelemaan, miten sanotaan saksaksi ikään kuin (sozusagen siis.) Ei huvittaisi tehdä niitä vähiä läksyjä, jotka sain huomiselle saksantunnille. Musta ei oo koskaan varmaan tuntunut tältä ja sen takia oonkin aika hämmentynyt. Oon aina tykännyt opiskelusta ja läksyjen tekeminen ei oo tuottanut ongelmia, vaikka niitä olisi ollut paljonkin. Nyt ei kiinnosta tehdä edes kahta vaivaista tehtävää ilman, että alkaa suorastaan vituttaamaan. Olisi mukavaa tietää, mistä tää kaikki nyt oikein tulee. Ei kai tässä muu auta kuin alkaa katselemaan tänään korkeakoulujen koulutustarjontaa, kun kerran tää germanistiikka tuntuu vievän multa järjen. Voin vaan todeta, että todella yritin mut koska yritys ei riittänyt, luovutin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti