torstai 24. toukokuuta 2012

Nopeammin, korkeammalle, voimakkaammin

Moikka!

Mulla olisi tänään vaikka kuinka paljon asiaa, mutta aattelin jättää tällä kertaa kuitenkin sekavat kilometripostaukset väliin. Luvassa siis jälleen minimuotoinen treenipostaus! :)

About kuukausi takaperin kun pistin mp3-soittimeni sisällön kokonaan uusiksi, tajusin taas kerran, miten olennaisesti musiikki kuuluu mun liikuntaharrastuksiin. Lenkkeillä osaan joskus jopa ilman musiikkia mutta esimerkiksi salille en voi lähteä ilman omaa pientä söpöä soitintani, joka on täynnä motivoivaa musiikkia.

Mitkä biisit nostattavat erityisen paljon sykettä ja suorastaan yllyttävät vetämään astetta kovempaa?



Taisi olla kyl astetta suurempi virhe kuunnella noita kaikkia biisejä listaa tehdessä. Ennen tän postauksen aloittamista olin aivan poikki ja puhki, mutta kummasti tuli noita kuunnellessa sellainen fiilis, että pitäis päästä taas rääkkäämään itseään oikein kunnolla. Mistä tätä energiaa oikein tulee? Mä en nimittäin ainakaan enää tiedä :D

Niin kuin tosta listasta varmaan huomaatte, mun musiikkimaku on kyl käsittämättömän laaja. Huomasin itse myös tuota listaa kasaillessani, että harva noista motivaattoreista on mitään tämän hetken listahittejä .. ja parempi niin :) Ei mulla siis varsinaisesti ole mitään kuumia radiohittejä vastaan, mutta se nyt vaan on fakta, että aika pieni osa niistä uppoo muhun.

Koska aamulla on taas kerran saatava itsensä aikaisin ylös, onkin aika mennä tässä vaiheessa unosille. Pakko silti vielä lisätä yksi kuva tähän postaukseen, joka sopii varsin loistavasti tämän bloggauksen aihepiiriin.

Kiukkutreeni, paras treeni!
Niin ja vielä lopuksi pakko selventää, että monet noista motivaattorilistan kappaleista on sellaisia, joita ei kyl muuten tuu kuunneltua kuin lenkillä tai salilla (esim. Ari Koivunen tai My Chemical Romance)

Mutta nyt, kauniita unia kaikille ja palaillaan taas pian asiaan! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti