keskiviikko 16. toukokuuta 2012

Relax, don't do it

 Siinä missä Innsbruck on opettanut mulle paljon elämästä, oon oppinut tän vaihtovuoden aikana myös paljon itsestäni.

Myönnän olevani superhuono rentoutumaan. Koko ajan pitäisi olla menossa ja tekemässä jotain. Viime viikkojen kiireiden keskellä oon saanut kuitenkin huomata, että jossain vaiheessa se raja tulee kuitenkin väkisin vastaan. Silloin on parempi vaan istua alas ja ottaa iisisti. Viime viikon teema treeneissä olikin hillitty ja rauhallinen tekeminen. Treenejä ja tunteja kertyi, mutta kaikki tehtiin kohtalaisen matalalla sykkeellä ja rauhallisella tahdilla. Koska oon kuitenkin jollain tavalla "rauhaton sielu", sunnuntai oli varsinainen superpäivä. Kädet on vieläkin hellänä sunnuntain repäisystä kuntosalilla.

Vaikka en erityisemmin pidä siitä, ettei ole aktiviteetteja, tällä hetkellä nautin siitä suuresti. Rankan päivän jälkeen on todella miellyttävää naputella tätä bloggausta kuunnellen rauhallista musiikkia ja hörppien vihreää teetä.

Kun selailen viime viikon kuvia, rentouttavia hetkiä mahtui kiireiseen viikkoon useitakin. Tässäpä niistä muutama:

Mansikat, arska ja +30! 
Lentokone laskeutumassa Innsbruckin lentokentälle

Jos olisin tiennyt, että päädyn napsimaan kuvia tällaiseen paikkaan, olisin ottanut enemmän vaatetta mukaan.
Tossa Innsbruckin lentokentän päässä olisin voinut viettää vaikka useamman tunnin Inn-joen kohinaa kuunnellen. 

Aika Itävallassa alkaa vähitellen käydä vähiin ja fiilikset on varsin sekavat. Toisaalta, on ihanaa palata takaisin kotiin. Koska oon ollut Suomessa viimeksi tammikuussa, perhettä ja kavereita alkaa olla jo aika kova ikävä. Toisaalta, en tiedä, oonko valmis jättämään Innsbruckin. Tiedän, sen aika ei oo vielä. Pelottavan nopeasti sekin hetki tulee, mikäli kaikki menee suunnitelmien mukaan. Kun on lähdön aika, tiedossa on lukemattoman monia kyyneleitä, koska " Koti on siellä, missä sydän on. " 

Nyt unille, huomisen luennon jälkeen on taas lomaa maanantaihin asti. Mistä näitä pyhäpäiviä oikein tulee? 

P.S. Minkä takia lähes kaikkien mun bloggausten otsikot on englanniksi? Ei kai mun suomen kielen taito sentään niin alas oo vajonnut, että tarvii keksiä otsikoita muilla kielillä? Ota nyt tästäkin taas selvää :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti