sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

Tomorrow is THE day!

Grüß Gott! (hirveä lausahdus mut noin täällä tervehditään)

Kauheeta, miten hirveää vauhtia tämäkin viikko taas hurahti. Muuutenkin on pelottavaa ajatella tätä ajankulua, tällä menoahan mä oon ihan just Suomessa .. ei käy! En mä halua.

Ajattelin tässä alkaa pakkaamaan kohta minireissuni kamoja kasaan, koska lähden tsekkaamaan miljoonakaupungin elämää Wieniin huomenna suoraan yliopistolta. Reissu on todellakin mini sanan varsinaisessa merkityksessä, kun takaisin pitää olla hyvissä ajoissa jo tiistaina. Niin sanottuja turhia poissaoloja kun ei viitti ruveta keräämään tässä vaiheessa.

Huomenna mun melkein seitsemän vuoden odotus palkitaan. HOW COOL IS THAT?!

Sori toi capslock mut oon niin innoissani! :)

Pakko ilmeisesti alkaa pakkailemaan. Palailen asiaan taas ens viikolla ja kerron varmasti, miten meni Wienissä. Mukavaa viikkoa ihmiset, take care! :)



Biisien lisäksi pakko vielä linkata teille yks hauska kohta leffasta Burlesque. Näin kyseisen leffan tossa ehkä kuukausi sitten ja ihan tykkäsin. Tää seuraava kohtaus on epäilemättä leffan paras, jaksaa vieläkin naurattaa:



+ Songs I've been listening lately: 


Juha Tapio: Ohikiitävää
Sara: Yhtenä iltana
E-type: Angels crying
David Guetta: Titanium feat. Sia 
James Blunt: So far gone
Simple Plan: Astronaut
Roxette: Spending my time
Snow Patrol vs. The Police: Every car you chase¨
Anna Puu: Sinä olet minä
Maroon 5: Moves like Jagger feat. Christina Aguilera 
Dj Antoine: Ma Chérie feat. Beat Shakers
Anna Abreu: Worst part is over feat. Redrama
Train: Drive by 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti