perjantai 6. huhtikuuta 2012

060412

Viikko alkoi ihan mahtavasti: olin täynnä energiaa ja musta suorastaan huokui hyvä fiilis. Valitettavaa on kuitenkin ollut huomata, että toi alkuviikon energialataus on tässä viikon aikaan kadonnut johonkin. Oon ollut kipeenä tässä jo useamman päivän verran ja nyt alkaa kyllä jo huomaamaan, miten tää pöpö on syönyt multa kaikki voimat; niin fyysisesti kuin henkisesti.

Kaikesta tästä uupumuksesta huolimatta oon yrittänyt tänään panostaa ihan täysillä pääsykokeisiin. Onhan se todettava, että pääsykoekirjan lukeminen + omien muistiinpanojen tekeminen kesti oikeesti ikuisuuden tässä olotilassa. Jos jostain pitää iloa tähän päivään repiä niin ainakin jäi sellainen fiilis, ettei matsku mennyt toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

On ollut varsin yllättävää huomata, miten mulla on tässä viikon mittaan kadonnut ajantaju ihan totaalisesti. Mun ajanlaskussa nyt ois sunnuntai ja sopis kyl ihan olemaankin, sen verran pitkä ja tylsä tää pitkäperjantai. Vaikka pitkäperjantai on joka vuosi, saan aina todeta, ettei toi etuliite pitkä oo tullut ihan tyhjästä. Tällaiset päivät ei vaan oikeesti oo mun mieleen, ei sitten yhtään.

Mun oli alunperin tarkoitus tehdä teille tänään kunnon bloggaus, mutta nyt kyl alkaa voimat olemaan sen verran miinuksen puolella, että pakko painua pehkuihin ja kerätä voimia huomisiin koitoksiin. Huomenna kirjoitan teille todennäköisesti astetta pidemmän ja syvällisemmän analyysin siitä, minkälaisia ajatuksia mun päässä on liikkunut tän viikon aikana. Seuraavassa kuvassa pientä esimakua tulevasta:





 Niin ja tosiaan, onnistuin mitä luultavammin nyrjäyttämään nilkkani sunnuntain lenkillä .. Siinä siis syy siihen sanoinkuvaamattomaan kipuun. Kävin eilen hakemassa apteekista siteen tohon nilkkaan ja eilisestä asti se onkin sit ollut muumioituna. Toivotaan, että tää mun oma diagnoosi pitää paikkansa ja että jalka tulee pian taas kuntoon. Ei nimittäin ihan hirveesti kiinnostaisi jumittaa kotona neljän seinän sisällä enää toista viikkoa putkeen! :D

Palailen blogin ääreen jälleen huomenissa! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti