keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

No se pääsiäinen!

Ennen kuin tämäkin postaus jää vallan vaiheeseen ja lopulta tekemättä niin tässäpä teille pääsiäiseltä kuvia:


Terkkuja Lauralle Hampuriin, muistat varmaan tämän ;)

Pitihän sitä nyt yks Kinder hamstrata :) 





Mun suuri herkkuni, nam! 


Mitä mä tekisinkään ilman DC:n skeittikenkiä? Mulla kun oli koko pääsiäisen ajan side vasemmassa jalassa niin nää kengät oli niin pelastus



Mukana astetta kovemmassa juhlinnasa olivat myös nenäsumute ...


... ja nenäliinat!




Pääsiäinen Innsbruckissa oli siis kaikin puolin varsin pitkäveteinen. Suurin osa vaihtareista lähti kahden viikon pääsiäisloman kunniaksi käymään kotona, minä sen sijaan jäin ihmettelemään elämää tänne Alppien ihmemaahan. Käytännössä vietin koko pääsiäisen kämpillä neljän seinän sisällä, koska flunssa tosiaan vei kaikki voimat. Pyhäpäivien aikana tuli tehtyä varsin epätavallisia juttuja, tekemistä kun oli pakko keksiä. Yhtenä päivänä esimerkiksi innostuin kihartamaan hiuksia suoristusraudalla ja tällaista jälkeä sitten tuli:



 

 


Toki lopputuloksesta olisi voinut tulla paljon parempikin mutta oon kaikesta huolimatta kuitenkin aika tyytyväinen lopputulokseen. Kyseessä kun kuitenkin oli ensimmäinen kerta, kun tällaista kokeilin. Mullahan on luonnostaan jo hiukan (joinain päivinä myös hiukan enemmän) luonnonkiharat hiukset, joten harvemmin tulee sellainen fiilis, että kiharretaas vielä lisää. Oon selvästi panostanut viime aikoina liikaa hiusten suoristamiseen, kun yhtäkkiä villit kiharat alkoivat houkuttamaan. 

Yhden pyhäpäivän pieni projekti oli käydä hieman kuvaamassa lähiympäristön luontoa. Täällä kevät on jo  kovassa vauhdissa, joten eihän tällaista tilaisuutta vain voinut missata. Vaikka ulkona oli kylmä kuin Siperiassa, sain projektini onnistuneesti päätökseen. Pienestä projektista tosin kasvoi astetta suurempi, kun taistelin tekniikan ihmelapsena kuvanmuokkausohjelman kanssa hieman odotettua kauemmin. (about puolen tunnin sijaan useamman tunnin) En vieläkään tiedä, mikä oli ongelmana mutta onneksi olin kerrankin kärsivällinen ja voitin tämän taistelun. Tässä teille lopputulos! :)




Asensin koneelleni jokin aika sitten Picasan. Tämän jälkeen kuvanmuokkaus on ollut huomattavasti mutkattomampaa ja oikeesti jopa mukavaa ajanvietettä. Kerrankin tietää, mitä tekee! Ennen sain kuvanmuokkausohjelmalla hyvän lopputuloksen vain vahingossa ja tämäkin ihme tapahtui hyvin harvoin. Suosittelen siis Picasaa erityisesti niille, joille kuvanmuokkaus on suhteellisen vieras käsite. Jos joku yhtä tumpelo kuin minä osaan käyttää Picasaa niin osaavat kyllä muutkin! :)

Siinäpä siis mun tämän vuoden pääsiäinen pähkinänkuoressa. Seuraavassa bloggauksessa taas jotain aivan muuta, palaillaan! :)


 Kattokaapa muuten vielä tää video, oon ihan myyty! <3



P.S. Pahoittelut, jos tässä ja muutamassa edellisessä postauksessa on hirveästi kielioppivirheitä. Tää sairastelu on selvästi aiheuttanut sen, että sanajärjestykset on aivan päin sanonko mitä ja sanoja puuttuu välistä.


1 kommentti:

  1. Hahhaa, munkin kukka toimitti meillä pääsiäiskukan virkaa. :D Olihan niille jotain käyttöäkin, kannatti raahata mukana!
    Pitää varmaan itekin tutustua tohon Picasaan...
    Terkut Hampurista!
    Laura

    VastaaPoista